systemy erp
  naglowek  
 

Oprogramowanie dla firm budowlanych, program dla budownictwa

Rozwiązania dla Przedsiębiorstw Budowlanych     Rozwiązania dla Przedsiębiorstw Budowlanych (pdf 3,38 MB)

 

Rozwiązania informatyczne przeznaczone dla obsługi przedsiębiorstw budowlanych oparte są na dedykowanej wersji autorskiego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Komadres. System dostosowany jest do specyfiki branżowej poprzez integrację podsystemu Rozliczanie Budów zawierającego niezbędne dla przedsiębiorstw budowlanych, specjalistyczne funkcjonalności systemu, obsługujące typowe dla tego typu firm obszary biznesowe. System zapenia m.in. przygotowanie przedsięwzięcia na podstawie kosztorysu z zewnętrznego programu kosztorysującego, monitorowanie kosztów, rozliczanie  i tworzenie rozdzielników kosztów, raportowanie odchyleń zuzycia i kosztów materiałów oraz robocizny

 

 

Pełny zakres funkcjonalności Komadres dla przedsiębiorst budowlanych obejmuje następujące podsystemy:

 

specjalistyczne:

  • Rozliczanie budów (plany, etapy budowy, koszty)

 

ogólnobiznesowe:

  • Finanse i Księgowość
  • Logistyka – Zaopatrzenie, Magazynowanie, Sprzedaż
  • Ewidencja Majątku
  • Kadry i Płace

 

dodatkowe:

  • Elementy Controllingu
  • Obieg Dokumentów – Kontrola Realizacji Spraw

 

 

 

Kompleksowe rozwiązanie dla obsługi przedsiębiorstw budowlanych obejmuje również platformę sprzętowo – systemową dostosowana do wymagań systemu Komadres w skład której wchodzą następujące elementy:

  • Serwer aplikacji i bazy danych skonfigurowany na bazie serwerów HP Proliant
  • Serwer terminalowy zapewniający dostęp on-line z oddziałów odległych skonfigurowany na bazie serwerów HP Proliant
  • Stacje robocze (komputery użytkowników) marki HP, Optimus lub klasy BTO.
  • Urządzenia peryferyjne i wyposażenie firm; HP, Samsung, LG
  • Urządzenia i osprzęt LAN firm: HP, Cisco
  • Sieciowy system operacyjny Microsoft Windows Server
  • System relacyjnej bazy danych Microsoft SQL Server
  • System pracy terminalowej na bazie rozwiązań Microsoft

 

Kompletacja platformy sprzętowo – systemowej uzależniona jest od wielkości projektowanego rozwiązania; ilości użytkowników, liczby funkcjonalności systemu oraz struktury organizacyjnej firmy w tym liczby oddziałów, i jest każdorazowo objęta procesem projektowania oraz doboru pod kątem wydajności systemu i zapewnienia jego skalowalności. Możliwe jest również wykorzystanie istniejącej infrastruktury pod warunkiem spełnienia wymagań systemu Komadres.
 
Integracja kompletnego rozwiązania odbywa się poprzez procedury wdrożeniowe oraz konfiguracyjne, wykonywane przez wyspecjalizowanych pracowników P.I. ETOB-RES Sp. z o.o. w ramach projektów wdrożeniowych obejmujących wszelkie obszary przyszłego systemu informatycznego od montażu okablowania poprzez uruchomienie i konfiguracje platformy sprzętów – systemowej aż po analizę potrzeb, konfigurowanie i parametryzowanie pracy systemu Komadres wraz ze szkoleniem przyszłych użytkowników.
 
Efektem wprowadzenia rozwiązania jest kompleksowy, zintegrowany system informatyczny, dostosowany do bieżących potrzeb oraz przygotowany na dalszy rozwój poprzez zapewnienie skalowalności rozwiązania.

Co nowego w Komadres ?

Informacje o nowościach wprowadzonych w systemie Komadres

 

WIĘCEJ >>

Komadres

Zintegrowany system klasy ERP przeznaczony dla firm i instytucji branży komunalnej, mieszkaniowej, przemysłowej oraz budownictwa oraz jednostek budżetowych.

Nowoczesna i bezpieczna technologia, innowacyjne rozwiązania systemowe.

 

> więcej

Subskrybuj RSS